Çarşamba, Ocak 28, 2009

cem adrian


Aşkın en acı halini anlatıyor Emir adlı yeni albümünde,
6.5 oktavlık sese sahip Cem Adrian...
"Aşk Bu Gece Şehri Terk Etti" şarkım bir acapella. ve koro var şarkıda. O koroyu da ben kendi sesimi değişik kanallardan kaydederek bir koro oluşturdum. Yani kendime 134 kez vokal yapmış oldum.

Anladım...
Her şey bitiyor...
Her seferinde yine aşk kaybediyor bizi...
Anladım...
Herkes gidiyor...
Her seferinde yine çok acıtıyor bizi...
Gözlerine bir bak...
Nasıl da parlak...
Beni uğurlarken yine yüzüme böyle bak...
Gözlerime bir bak...
Nasıl da ıslak...
Bana hoşçakal derken onlara iyi bak...
Ağlamadan...
Ağlatmadan...
Gitmelisin...
Şimdi buradan...
Yağmurlardan...
Rüzgârlardan...
Hesap sor bu...
Sokaklardan...
Sevgilim…
Sevgilim…
Anladım...
Her şey bitiyor...
Her seferinde yine aşk kaybediyor bizi...
Anladım...
Herkes gidiyor...
Her seferinde yine çok acıtıyor bizi...
Gözlerine bir bak...
Nasıl da parlak...
Beni uğurlarken yine yüzüme böyle bak...
Ellerine bir bak...
Nasıl da ufak...
Bana hoşçakal derken onlara iyi bak...
Ağlamadan...
Ağlatmadan...
Gitmelisin...
Şimdi buradan...
Yağmurlardan...
Rüzgârlardan...
Hesap sor bu...
Sokaklardan...
Sokaklardan...
Sevgilim..



Söz, Müzik, Aranje : Cem Adrian Düet : Pamela Spence Davul : Çağlar Yürüt

6 yorum:

kayipsimurg dedi ki...

Hiç dinlemedim bu şarkıcıyı. Dinler yorumumu söylerim.
Dün nerdeydin bakem sen:)

Adsız dedi ki...

pamelanın sesine de bayılıyorum..
ekledim biloa...
süper yakıştı..
sağol..
albümü de edinmeli pek yumuşak..
şarap eski kaşar yakışır yanına..
=D..

sevgiyle ve teşekkürle..
atalet..

kumhavuzu dedi ki...

dinlemeli..6,5 oktav..benimki ancak 4e kadar gidiyodu:P

Ece dedi ki...

Bir TV kanalında tanımıştım.Hayat hikâyesini anlatmıştı.Kendi imkâları ile ve ilkel şartlarda doldurduğu delmo kaseti vs. Sesini duyunca inanamamıştım.
Bi de eskilerde bir Yma Sumac vardı.7 oktavdı sesi.

Sevgiler canım

kayipsimurg dedi ki...

iyi haftan olsun tamam mı :)

Adsız dedi ki...

6,5 oktav/n mı maşallah!