Cuma, Aralık 05, 2008

Bir Önceki Hayatınızda Kimdiniz?
demiş bugün testte

Bazılarımız ikinci bir hayata inanırız,
bazılarımız ise "Yok böyle bir şey"
diyerek geçeriz.
şahsen ben inanmıyorum
ikinci hayata
reenkarnasyona,
sırf eğlence olsun diye bugün verdim
cevapları bakalım ne çıkacak diye...

Bu test eğlence amaçlıdır
sonuçlar bilimsel değer taşımaz. diyor

Ben kendim için yaptım ,

sonuçları aşağıda,siz de deneyin vaktiniz varsa eğlenirsiniz...

http://testyourself.tr.msn.com/test/onceki_hayat/Result.aspx

Kahraman
Bir önceki hayatınızda
tıbbi bilimler ile uğraşıyordunuz.
Yaşadığınız bölge, o dönemin medeniyetinden
çok uzakta kendi içinde yaşayan bir toplululuktu.
Ama ayrıcalıklı bir bölgeydi
çünkü masallardaki gibi
mutlu insanların yaşadığı bir köy gibiydi.
Savaş veya açlık gibi sıkıntılardan uzakta,
kurtarılmış bir bölgede gibiyidiniz.
Fakat kötü bir salgın hastalık
bu mutlu topluluğun huzurunu kaçırdı,
siz daha önce türlü bitkilerden içecekler
yapıyordunuz ve bu özel bitkisel çaylarınızın,
zaman zaman yaşadığınız
halsizliklere iyi geldiğini farketmiştiniz.
Bu salgın hastalıktan sonra
bu çayları salgına yakalanmış
insanlara içirmeye ve sonuçlarının
olumlu olmaya başladığını gördünüz.
Sizin sayenizde kısa bir dönemde
topluluğunuzdan bir çok insan
bu hastalıktan kurtuldu.

Siz şu an her ne iş yapıyor olursanız olun
eminiz ki ruhunuzda bir yerlerde bir kahraman var.

evet var ruhumda kahramanlık,
ben kurtaracam ya herşeyi, herkesi
açarım sonra bu hikayeyi...

5 yorum:

kayipsimurg dedi ki...

Ben tıkıladım ya eror verdi. Şans işte.
Ben bu hayatın altından kalkmayı beceremiyom yaa bi de eski hayatların yükünü taşıyamıycam. Gerçi hatırlıyom sanki bişiiler. En ilk hayatımda ben bir sivrisinektim sanırım. Sonra ağustos böceki oldum. Bi zamanlar babam eşek sıpası diye severdi. Oda sayılırsa 3 etti.
İyi bayramlar diyom bide:)

lale dedi ki...

kahramanım benim. ben şarap üretisiymişim ayol. Bana da bu yakışırdı. Öptüm seni Dilaram. Nice sağlıklı mutlu bayramlara tüm sevdiklerinle

kumhavuzu dedi ki...

aah ahh..ben bunu biliyorum..çok acaip bişeydim bayram akşamı tekrar duymayayım diye errör verdi:D
sevgiler sana
Güzel bir Bayram diliyorum Dilaram

kayipsimurg dedi ki...

bugün doğumgününmüş nice yıllara..

kayipsimurg dedi ki...

napıyon :)