Cuma, Mayıs 08, 2009

benim annem


Son günlerde reklamlarda

erkek çocuk kıza diyor ki ;

Benim babam doktor

kızın cevabı:

Benim annem hem doktor,hem hemşire

hem............

hem............

hem............

oğlan şaşkın bakıyor

yüzü şekilden şekile giriyor

hiç de mutlu olmuyor duyduklarından,

hem itfaiyeci,hem......

diyerek devam ediyor.....

Mükemmel kadın” denildiğinde aklınıza ne gelir?

Toplumun ve yaşamın üstüne yapıştırdığı

tüm sıfatları eksiksiz yerine getiren kadın!


Mükemmel Kadın Olmayın!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ek yapıyorum..
ya da yapmıyorum..

ben sadece hem ayakkabı bağlayıcı bölümünü sevdim diyeceğim..
o reklamın senaryosunu yazan kişiyi de.. =)

ha reklamın amacı da maaş bağlatmak..
ev kadınlarının emeğini küçümsemeyin diyor..

yani artık ..
ne yoruldum diye homurdanıyorsun..
parayı bastırıyoruz her ay diyebilecek bazıları..
ne hoş..
atalet

oya dedi ki...

%100 katılıyorum dilaracım..
mükemmel kadın olma yolunda harcadığımız çabanın yarasını,
kendimiz olabilme yolunda harcayabilsek,
nasıl da mutlu olacağız..

ancak ev hanımlarının durumu farklı..
sanırım o reklamın da amacı,
ev hanımları erkeklerden daha çok iş yapıyor aslında ama emeklerinin karşılığını aynı ölçüde alamıyor..

ve o reklamdaki çocuklar..
erkek çocuğunun "ovvv" diyişine hastayım..
ağzını yüzünü yumurmak geliyor içimden..

iyi hafta sonları dilerim..
öperiimm :))

Adsız dedi ki...

selam beyaz gelincik ben de katılıyorum annelerimizin hakkını ödeyemeyiz,ev hanımlığı en zor iş.reklam da kendini seyrettiriyor:) ben size ödül verdim bloğumda,kabul buyurursanız sevinirim:)

alpernatif dedi ki...

Siz kadınlar zaten mükemmelsiniz desem
Prim yapar mıyım :))))

laleninbahcesi dedi ki...

sen var ya bi tanesin bi tane. Yırtınıyommm şu yorum formunuz değiştirn diye de kimse anlamıyo heheheheehe. Seviyom seni Dilaram ne diyeyim. Oh be yorum yazabiliyorummm

carpediem dedi ki...

ne demek lalem
ne demek
zevkle....

marifet23 dedi ki...

bence klasik olacak ama gerçektende en ağır iş eğer hakkıyla yapıyorsan ev hanımlığı.ayrıca benim bloğumda marifet23.blogcu .com ziyaretlerinizi beklerim