Perşembe, Şubat 19, 2009

....


8 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

halbuki karikatürlere gülünür değilmi, peki niye gülmüyoruz şimdi(((. Öptüm ve özledim seni Dlaram

laleninbahcesi dedi ki...

Dilaracım ayıptır sölemesi davetiye göndermeyi beceremedim, Gamse uyansın hemen gönderticem. Çook öptüm

alpernatif dedi ki...

Daha önce de yazmıştım
Deniz Baykalın son zırvalıklarını,İsmet İnönünün Adnan Menderes karşısında verdiği din tavizlerine benzetiyorum

tarih tekerrürden ibaretmiş :(

MAVİANNE dedi ki...

merhaba canım
karikatürlere de gülemeyecek hale geldik malesef

Ece dedi ki...

Offff:((

kayipsimurg dedi ki...

İyi haftan olsun tamam mı :)

geçkalmadımki dedi ki...

Sayfanı her açtığımda yukarıdaki güllerin kokusu sarıyor evin içini..
Beyaz gelincik Sevgiler sana...

Ece dedi ki...

Emekliliğe hazırlık çalışmaları nasıl gidiyor diye bakmaya gelmiştim.
Öpüp gideyim bari.