Çarşamba, Kasım 12, 2008

BU FORMÜLDEN ŞAŞMAYIN

30 dakika egzersiz

Nasıl günde üç paket sigara içen bir kişinin kanser olma ihtimali bir paket içene göre daha fazlaysa, daha çok ve doğru miktarda sebze-meyve yiyen bir kişinin daha az yiyene göre korunma ihtimali de çok daha fazladır. Biliyor musunuz, eğer bu ülkedeki nüfusun büyük çoğunluğu gibi besleniyor olsaydım, şu an korkudan titriyor olurdum. Hayır ben aynen sizlere tavsiye ettiğim gibi yiyip içiyorum, ve tabiî ki ailem de... İşte ailemi ve kendimi kansere karşı korumak için uyguladığım program:

* Güne mutlaka 30 dakikalık bir egzersiz programıyla başlarım. Bu çalışmada ağırlık kaldırma mutlaka yer alır. Bunu takiben 30 dakikalık meditasyonu hiç ihmal etmem, o benim gün boyunca yanımda olacak iç huzurunu verir bana.


İşe başlamadan şu karışımı hazırlatıp içerim: 2 kereviz sapı - 2 havuç - 1 pancar - biraz maydanoz - yarım salatalık - 1 elma... İşte sizi gün boyunca ayakta tutacak bir enerji içeceği... Ayrıca hergün üç fincan yeşil çayımı mutlaka içerim, fırsat buldukça meyve yerim. Tüm bunlara ilave olarak her gün 300 mgr dokosaheksaenoik asit (DHA), 200 mgr koenzim 10, selenyum ve E vitamini desteklerini almayı da unutmam.
devamını da buradan okuyun derim...
http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

sigara içmiyorum, yeme içme şeklimize de dikkat ederim. Bitkisel çaylarımı zaten biliyorsun. Arada bi vitamin içerim. Bir içer iki unuturum. Öptüm seni Dlaram hep sağlıkla